Svar på frågestunden!

VÄLJ MELLAN:

Kjol eller klänning?
Gyaru eller lolita?
Japan eller Kina?
Läsk eller vatten?
Väska eller skor?
Finland eller Norge?
Blåbär eller Hallon?
FAVORIT?...

Vilken är din favorit-maträtt?
Jag älskar Sushi!! Tortellini, Ravioli, pasta Penne. Haha!

Favorit semester du varit på?
När min familj åkte till Bangkok. Boy! That was a dream vacation! ;)

Favorit-blogg?
Mina favoriter är Fokis, Kissies & Blondinbellas blogg. Plus mina kompisars bloggar!

Favorit-färg?
Vet inte riktigt... Turkos, lime ljusrosa.

Favorit låt av Veronica Maggio?
Jag kommer!!!! ;)


ÖVRIGT:
Kan du inte ta ett foto på ditt rum?
Kanske någon dag... Hihi! ^^

Kan inte du lägga upp fler videoinlägg?
Känner mig inte bekväm med att lägga upp vloggar när jag bara blablablaaa...
Plus att man alltid måste ta om det, för man gör fel/inte blir nöjd. ^w^


Hoppas ni blev nöjda med svaren! :D <3
Jag svarade inte på alla frågor, om ni verkligen vill veta kan ni fråga igen så kanske jag
svarar på frågan i bloggen. Håll utkik! <3 :D









Kommentarer

> Kommentera...eller dö.
> Om du kommenterar något dåligt dör du också...
> Be nice!
> Skriv gärna om dagens blogg eller liknande! :D
> Om du skriver reklam dör du.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0