Movie! <3

Ska kolla på Pan am med familjen!
Uppdaterar imorgon!

Dröm söta drömmar! <3


Kommentarer
Postat av: Klara

Frågestund hos mig nu!

Fråga vad som helst ;)

Puss och Kram <3

2011-10-17 @ 19:11:35
URL: http://sonyeo.blogg.se/
Postat av: Linn

hej hej!

Jag såg din kommetnar precis! :D va roligt att du gillar vår blogg och design! :D

Det är jag som har fixat vår layout och om du vill ha en enkel layout, eller så så skulle jag nog kunna göra det gratis (så länge det är något jag kan göra fort), förutsatt att det står att jag har gjort den någonstans ^^

Jag är rätt upptagen denna vecka, men nästa vecka har jag mindre att göra :) Du kan skicka ett e-mail till min adress (jag skrev in den) och så kan vi diskutera lite och sådär ^^

2011-10-17 @ 19:25:13
URL: http://imturningjapanese.blogg.se/

> Kommentera...eller dö.
> Om du kommenterar något dåligt dör du också...
> Be nice!
> Skriv gärna om dagens blogg eller liknande! :D
> Om du skriver reklam dör du.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0